nog 12 dagen - Reisverslag uit Turnhout, België van Elise Romijnders - WaarBenJij.nu nog 12 dagen - Reisverslag uit Turnhout, België van Elise Romijnders - WaarBenJij.nu

nog 12 dagen

Door: Evelien en Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

22 Februari 2013 | België, Turnhout

Het is al bijna zover, na vele maanden van voorbereiding vertrekken Evelien en ik al bijna naar Mekelle! We hebben al veel dingen op orde, maar ook een aantal belangrijke zaken moeten nog worden geregeld.

Onze voorbereiding startte al in januari 2012! we hebben toen de aanvraag gedaan om op buitenlandse stages te mogen. Toen we vervolgens goed gekeurd waren hebben we ook de aanvraag voor onze beurs gedaan.

  • 22 Februari 2013 - 14:32

    Nicole:

    Hoi dames,

    Veel plezier en succes!
    Wij denken aan jullie in Afrika!!!

    Groet, Nicole

  • 22 Februari 2013 - 14:42

    Renske:

    Heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

In het voorjaar van 2013 ben ik drie maanden naar Ethiopië gegaan om de vereiste bevallingen voor mijn opleiding te doen. Eind 2014 ben ik opnieuw naar Afrika gegaan als verloskundige. Ditmaal heb ik vijf maanden als vrijwilliger op de verlosafdeling gewerkt

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 730
Totaal aantal bezoekers 35445

Voorgaande reizen:

18 November 2014 - 17 April 2015

Vrijwilligerswerk Oeganda

06 Maart 2013 - 30 Mei 2013

Buitenlandse stage Ethiopië

Landen bezocht: